Social top menu

Rostar CAS 5.21 NU beschikbaar!

Op 14 oktober jl. zijn de nieuwste versies van Rostar CAS en 24/7 Rostar uitgebracht, de 5.21 en 1.37. De belangrijkste vernieuwing is het opvragen van individuele rapporten door de medewerker. Dat kan vanaf nu ook in de app. Handig bijvoorbeeld als een medewerker overzicht wil in zijn of haar verlofuren. Rapporten kunnen makkelijk worden opgevraagd en opgeslagen op de smartphone. Daarnaast is de tijdregistratie voor medewerkers opnieuw onder de loep genomen. In nauwe samenwerking met onze klanten hebben wij het klokken met 24/7 Rostar, de app voor medewerkers, geoptimaliseerd. Registratie op basis van de atoomkloktijd zorgt ervoor dat er altijd correcte tijden in het rooster terecht komen. En door de uitbreiding van de items in de correctielijst krijgen planners nóg meer inzicht in de registraties die niet helemaal volgens plan zijn verlopen.

Alle verbeteringen op een rij:

  • Individuele rapporten zijn beschikbaar voor medewerkers via het web én de app.
  • Registratie van start- en stoptijden met de app verloopt op basis van de atoomkloktijd en zorgt altijd voor correcte tijden.
  • Het aantal mogelijkheden om afwijkende registraties in de correctielijst op te nemen is uitgebreid. Hierdoor kunnen ook falende gps-controles en te vroeg gestarte en te laat geëindigde diensten in kaart worden gebracht.
  • Technische optimalisaties

Upgraden

Wij willen je er op wijzen dat het van groot belang is om Rostar CAS te upgraden naar een laatste versie, zo blijf je het maximale uit je planning halen. Lees hieronder waarom upgraden belangrijk is.

Het belang van upgraden

Reserveer snel

Onze consultants staan in de startblokken om de uitrol van Rostar CAS 5.21 ook in jouw organisatie uit te voeren. Neem contact met ons op en wees ervan verzekerd dat je snel aan de slag kunt met upgraden.

Reserveer een consultant