Social top menu

Servicedesk

Tijdens het intensief werken met planningssoftware komt u wel eens voor een vraag te staan waarop u niet zo snel een antwoord heeft. Dit is ook zo bij Rostar CAS. Om het onze klanten hierbij zo makkelijk mogelijk te maken werkt Paralax met Freshdesk. Dit support portaal registreert alle klantvragen en stelt de collega’s van onze servicedesk in staat de meldingen nóg sneller en efficiënter op te pakken en op te lossen. En jij als klant kunt de status voortdurend volgen.

Voor elk probleem een gepaste oplossing

‘De onderwerpen, waarover klanten ons benaderen, kunnen over heel uiteenlopende zaken gaan. Soms betreft het specifieke instellingen van Rostar CAS en soms gaat het over het planproces zelf. Als wij een melding krijgen, is het ons doel om zo snel mogelijk tot een passend antwoord of oplossing te komen. Vanwege het uitgebreide pakket aan functionaliteiten is dat altijd maatwerk. Voor ons dus geen pasklaar script, maar een gedegen probleemanalyse en adequaat antwoord. Als het om functionele vragen gaat, hebben we zelf de kennis in huis om de planner of applicatiebeheerder op weg te helpen. En wanneer een melding of vraag te maken heeft met het proces, zorgen we ervoor dat een Paralax collega met de juiste expertise contact opneemt. We nemen alle vraagstukken serieus en hopen met onze service altijd nét een beetje meer te bieden dan waar onze klant om vraagt.’

De top drie van onderwerpen ziet er als volgt uit.

  • Tellingen vormen eigenlijk de basis van Rostar CAS en zijn belangrijk voor sturing op alle niveaus
  • Integratie is natuurlijk van groot belang bij het verbinden van Rostar CAS met andere softwarepaketten
  • Rapportages zijn niet meer weg te denken bij een goede informatievoorziening uit Rostar CAS