Social top menu

SGS
We koppelen zoveel mogelijk omliggende informatie met Rostar CAS. Automatiseren maakt ons effi ciënt en concurrerend. Arthur Kok, IT Business Analyst bij SGS

Wie

SGS is wereldleider in inspectie, controle, analyse en certificering van goederen, diensten en
processen. Is dat divers? Ja, enorm. Het gaat van handelsgoederen, granen, olie en chemicaliën
tot medicijnen, mineralen, industriële producten en meer. SGS heeft wereldwijd meer dan 80.000
werknemers verdeeld over zo’n 1.650 kantoren en laboratoria. Naast expertise en commitment,
zijn mensen de grootste asset bij SGS.

Probleemstelling

Doelgericht plannen op kwalificaties en beschikbaarheid wordt steeds belangrijker. Door groei of
samenvoeging ontstaan grotere pools van werknemers en wordt het steeds lastiger om overzicht
en inzicht in de planning te houden. Voor IT dient een ‘preferred solution’ meestal ook een hoger
doel: een proces vereenvoudigen en optimaliseren.

Resultaat

“Onze winst? Met hetzelfde aantal mensen meer werk verzetten met meer kwaliteit en tevredenheid.
Ik ben heel erg tevreden, vooral met de flexibiliteit. Rostar CAS werkt bewezen goed.
Je kunt als bedrijf heel veel zelf, maar de ondersteuning door Paralax is altijd voorhanden. De
kracht is ook dat je veel sneller een standaardprogramma op maat maakt, dan dat je een maatwerkpakket
programmeert. Zijn er veranderingen? Dan speel je daar meteen op in. Heel pragmatisch.
Bovendien blijft Paralax ontwikkelen, dus het programma groeit door. Daar profiteer je van
als organisatie.”

Download de volledige business case!

  • privacy en cookie statement

Meer informatie over deze branche?

Voor SGS hebben wij de volgende Paralax software ingezet:

Heb je hier vragen over? Stel die dan direct aan Sven Diddens:
Stuur een mail
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op