Social top menu

Een nieuwe release met een groot aantal innovatieve functionaliteiten. De markt veranderd en zo ook de behoefte van een organisatie en de wensen en eisen van medewerkers. Een personeelsplanning systeem die anticipeert op die veranderingen en met de tijd meegaat is een must.

Personeelsplanning naar een hoger niveau!

Het rooster kunnen inzien via een app, verlof kunnen aanvragen, diensten ruilen met beschikbare gekwalificeerde collega's. Medewerkers willen meer invloed op het eigen rooster. Maar ook de planner wenst meer flexibiliteit. Webplanner maakt het mogelijk ad-hoc roosteringen te kunnen doen in een webversie van Rostar CAS. Buiten kantoortijden toch zorgen dat de planning goed loopt en calamiteiten direct opgelost kunnen worden.

Voordelen voor planner

  • Snel anticioeren op opengevallen diensten
  • Afdeling overstijgend plannen
  • Directe verloning

Voordelen voor manager

  • Real-time rapportages
  • Toepassen van de juiste wet en regelgeving
  • Snelle communicatie werkgever en werknemer

Voordelen voor eindgebruikers

  • Zelfroosteren via PC, tablet en smartphone
  • 24/7 benaderbaar
  • Ruil en vakantiedagen aanvragen
No items found

Shiftpicking ad-hoc

Shiftpicking ad-hoc biedt nieuwe functionaliteit in Rostar CAS waarin de medewerkerparticipatie een nieuwe fase ingaat. Deze nieuwe ontwikkeling op het gebied van zelfroosteren geeft de planner de mogelijkheid om nog openstaande diensten op het Shiftpicking Board te publiceren. Dit bespaart de planner veel tijd bij het opvullen van het rooster en dit geeft de medewerkers de mogelijkheid om op eigen wijze het rooster in te vullen.

  • Besparing van tijd bij het vinden van een geschikte medewerker
  • Snelle communicatie over de openstaande diensten
  • Self service medewerkers

Informeer mij over de update naar 5.18

  • privacy en cookie statement